Meniu
Coșul Dvs.

Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo

Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
Intake Manifold for Golf 7 GTI / Golf 7 R / S3 8V / Leon 3 Cupra CTS Turbo
  În stoc (Depozit A) ? Mai multe detalii
€ 737.70
Fara taxa: € 737.70
Preț în puncte recompensă: 73770
  • Availability: 2-3 Days
  • Part Number: CTS-HW-0484-BK
  • Brand:CTS Turbo
  • EC Approved: NO
  • Stocked and shipped from the EUStocked and shipped from the EU E.U. BENEFITS
    All products are shipped from the European Union, thus if shipping destination is within the E.U. no extra charges (such as tax import) will be applied.
Color :
COLLECT POINTS
COLECTAȚI PUNCTE
Cumpărând acest produs, veți primi puncte de loialitate în valoare de € EUR.
Going Fast
ÎN STOC
Primiți comanda până la dacă comandați în: ?
DescriptionCTS Turbo

Colectorul de admisie CTS Turbo, proiectat pentru motoarele 2.0 TFSI EA113 care se găsesc în Golf 6 R, Leon 2 Cupra, S3 8P și Golf 5 GTI, este fabricat din aluminiu premium. Acesta oferă un volum cu aproximativ 40% mai mare comparativ cu colectorul din fabrică. Dispunând de stive de viteză cu debit mare pe toate conductele și eliminând clapetele de admisie, acest colector include orificii de 1/8" NPT și 1/4" NPT pentru adăugarea injectoarelor de apă/metanol sau a senzorilor de presiune. Oferă îmbunătățiri notabile ale puterii față de etapa 2, dar necesită un recipient de captare a uleiului și o reglare specifică a motorului.

  • Proces simplu de instalare cu șuruburi
  • Elegere de finisaje argintii sau negru încrețit
  • 40% volum mărit față de stoc
  • Eliminarea clapetei runner încorporată
  • Creșterea puterii tipice la etapa 2 este de 25 CP
  • 1/8" porturi NPT potrivite pentru injectoare de apă / metanol
  • 1/4" port pentru senzori suplimentari
  • Sunt furnizate toate elementele de instalare necesare
  • Fabricat în Canada
  • Incompatibil cu sistemul PCV OEM standard; este necesară o cutie de captare
  • Refacerea motorului este esențială


2025 - This material is exclusively copyrighted and reserved
COMPATIBILITIES
ManufacturerModelTypeVersion
VolkswagenPoloAW - 17-...GTI 200
VolkswagenGolfMk7.5 - 17-20R - 310
VolkswagenGolfMk7.5 - 17-20R - Estate / SW - 310
VolkswagenGolfMk7.5 - 17-20GTI TCR - 290
VolkswagenGolfMk7.5 - 17-20GTI - 230 / 245
VolkswagenGolfMK7 - 13-17R - Estate / SW - 300
VolkswagenGolfMK7 - 13-17GTI Clubsport - 265
VolkswagenGolfMK7 - 13-17R - 300
VolkswagenGolfMK7 - 13-17GTI - 220 / 230
SkodaOctavia5E - 13-20vRS - 220 / 230 / 245
Seat / CupraLeon5F - 12-20Cupra 4 Drive - 300
Seat / CupraLeon5F - 12-20Cupra - 265 / 280 / 290 / 300 / 310
AudiTT8S - 14-20TTS 2.0 TFSI - 310
AudiTT8S - 14-202.0 TFSI - 230
AudiSQ2GA - 16-...2.0 TFSI - 300
WARRANTY






SHIPPING COST

Recenzii

Reviews
*

Scrie o recenzie